19.07.2021

Komunikat nr 26/2021 – w sprawie składania wniosków i przekazywania akt sprawy do Rady Doskonałości Naukowej

Rada Doskonałości Naukowej informuje, że zakładki „wymagania dokumentacyjne wniosków
w sprawie nadania tytułu profesora” oraz „wymagania dokumentacyjne wniosków w sprawie nadania stopnia doktora habilitowanego”, które są dostępne pod poniższymi linkami:

https://www.rdn.gov.pl/postepowanie-profesorskie.wymagania-dokumentacyjne-wnioskow-w-sprawie-nadanai-tytulu-profesora.html

https://www.rdn.gov.pl/postepowanie-habilitacyjne.wymagania-dokumentacyjne-wnioskow-w-sprawie-nadania-stopnia-doktora-habilitowanego.html

zostały zaktualizowane. Uprzejmie zachęcamy do zapoznania się z nowymi informacjami dotyczącymi składania wniosków, w ramach wspomnianych postępowań, do Rady Doskonałości Naukowej.

Jednocześnie utworzona została nowa zakładka pod nazwą „przekazywanie akt sprawy do RDN”, która kierowana jest przede wszystkim do podmiotów doktoryzujących oraz podmiotów habilitujących.

 
Informacje o dokumencie
Podmiot udostępniający: Rada Doskonałości Naukowej
Wytworzono 2021-07-19 Artur Woźniak
Wprowadzono: 2021-07-19 13:14:21 Artur Woźniak
Zmodyfikowano: 2021-07-20 8:21:04 Artur Woźniak
 
powrót
 
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celu świadczenia usług i w celach statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce, w jej ustawieniach. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies, kliknij „Zamknij”. Jeżeli nie wyrażasz zgody – zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce cookies
Zamknij